Van Klub Polska
Pogadać ludzka rzecz => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: RADAR w Kwiecień 30, 2015, 09:30:08 pm
-
Cena to 220zł dla salonów zniżka przy montażu.
Co o tym sądzicie? Moim zdaniem bardzo fajnie...
https://youtu.be/WKKq4OWO4JA
-
Jeśli sprzedajesz to ja biore!
-
ja już to mam i działa dobrze.
-
ja przepraszam że wychodze na marudę - ae bigram odkrywa amerykę ponownie
taki mikser jest juz w sprzedaży od co najmniej 2 lat i tyko cena troszkę jest inna (i wykonaie)
dlatego na jego wzorze ja kombinowałem z rybackim - ale na razie bez sukcesów
zreszta jakbyś tyle RADAR nie pił to byś pamiętał że gadaliśmy o tym w sławie
a tu rzeczony mikserek
http://www.ebay.de/itm/Mischer-fur-GM-TBI-Vergaser-139mm-/121486596584?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1c492a59e8
-
Zdybel i ile ci to byle teraz pali......?? Zweryfikuje reklamę(16 l na sto.... 1boss bo jak tak to ja swoje impco sprzedam :)) mój rekord 19l.....)
-
aaaa niech może Luki się wypowie.... ;)
-
mam perypetie ze skrzynia ( brak lockupu, zamieniłem skrzynie od caprica to zepsułem napęd linki prędkościomierza) ale raz udało mi sie zmierzyc w trasie i wyszło 17l kilka razy średni około 20, ale wtedy jeździłem bez lockupu.
-
p0lineusz mam przebłyski tej rozmowy ;)
Skoro na eBay kosztuje 117euro to po co przepłacać? BigRam ma za 220złociszy.
zGred ja tego nie mam, ale BigRam takie wykonuje i posiada wiec do niego wal.
-
Wiem wiem ale czekać trzeba a ha chce auto juz uruchomić:-)
-
To macie chłopaki jakiegoś farta...ja podobny kupiłem do niebieskiego....dokładnie to był ten mikser Rybackiego...i dalej smoczek spalał dużo wachy...poniżej 20 nie zszedł..a miał być taki oszczędny..
-
Może powinieneś zamiast miksera zmienić nogę. Ja ze swoją mam problemy (między innymi zdrowotne) i każde auto przeciętnie spala 20-40% więcej niż teoretycznie powinno.
-
Hmm ciekawe ile rzeczywiście chevy z 5 litrowym silnikiem będzie palił gazu z tym magicznym gaźnikiem LPG?
-
Tyle samo 1taniec
-
Jednym słowem nie ma sensu czekać na magiczny gaźnik LPG?
-
p0lineusz mam przebłyski tej rozmowy ;)
Skoro na eBay kosztuje 117euro to po co przepłacać? BigRam ma za 220złociszy.
ten na ebaju jest drogi dlatego kombinuję z przeróbką rybackiego i ostatnio w sławie znalazłem kontakt do jeszcze innego dostawczy gotowego produktu - jak dojdzie zamówienie - zamontuję i pochwalę się efektami
co do bigramowego palnika - jeśli to jest to co na filmie to nie wiem czy zauważyłeś ale żeby go założyć trzeba "ogolić" frezarką górną płytę z przepustnicami
ten co ma do mnie dojść ma działać bez takich ekstremalnych przeróbek
także - be in touch ;)
-
No niestety trzeba ingerować..przy tamtym mikserze też musiałem golić niestety...
-
http://www.rybacki.pl/index.php?route=product/product&path=1492&product_id=328 mala roznica w cenie,na jebaju w ojro a u nas w zl.
-
http://www.rybacki.pl/index.php?route=product/product&path=1492&product_id=328 mala roznica w cenie,na jebaju w ojro a u nas w zl.
musisz dużo jeszcze poczytać na forum tym młody padawanie :)
o tym mixerze wiemy, nawet leżą u mnie na półce od roku dwie sztuki - niestety w stanie as is nie nadaje sie do naszych vanów - trzeba ciąć - tylko sęk w tym że oprócz tego mixera trzeba rżnąć obudowę przepustnic
gdzieś wrzucałem nawet zdjęćia z przymiarki z zaznaczonymi elementami do wycięcia
o - nawet znalazłem: http://vanklub.pl/index.php/topic,41.15.html
-
a ja ostatnio często myślę, żeby dołączyć do grona ludzi, którzy mają LPG i wszystkie problemy z nim związane.
co radzicie do mojego 5.7 na gaźniku??
dodam, że nie chciałbym wydawać wiele kasy, ale z tego ci się orientowałem to impco jest najlepszym rozwiązaniem '
proszę o Wasze rady
-
p0li czytam czytam,mam po blisku Lukiego wiec mysle,ze mi gaz ogarnie :) ,ile taki zuczek moze spalic wahy(nie lpg) przy lekkiej nodze?
-
Mój g10 z silnikiem 5.0 na benzynie pali w trasie ok 10 l przy 90km/h na podtlenku LPG 17.5 prY prędkości 110 km/h mizerne mam od big rama gazior trochę miał tam rzeźby ale jest ok.
-
Mój g10 z silnikiem 5.0 na benzynie pali w trasie ok 10 l przy 90km/h na podtlenku LPG 17.5 prY prędkości 110 km/h mizerne mam od big rama gazior trochę miał tam rzeźby ale jest ok.
to jaka to oszczędność i sens zakładania lpg skoro aż taka duża różnica w spalaniu, a 10 l o których piszesz to chyba jak najbardziej akceptowalna wartość
-
to jaka to oszczędność i sens zakładania lpg skoro aż taka duża różnica w spalaniu, a 10 l o których piszesz to chyba jak najbardziej akceptowalna wartość
te 10l to przy 3 warunkach:
- g10 - lżejszy od g20
- 5.0 - jednak ciut mniej niż 5.7
- 90 km/h - nie do utrzymania na dłuższej trasie - i ze wzgledu na tiry i ze względu na psychike kierowcy
osobiście vanem robię dziennie po 1200 km (czasem i więcej) i jadąc 90kmh po 10h miałbym nerwy w strzepach
taka spokojna przelotowa prędkość to 110-120kmh przy wyprzedzaniu czasem i 140
przy tej predkości nie jesteś zawalidrogą a i silnik pracuje na optymalnych obrotach (1700-1900)
przy takich przelotach moje g20 z 5.7, wywaloną wiskozą i mixerem z gówna i patyków spokojnie wyrabia się poniżej 18l/100 a minimalne odnotowane spalanie wyniosło 15,5l/100
uprzedzając malkontentów - mam afr na desce i mieszanka jest optymalna ze wskazaniem na bogatą (jakbym ją zubożył to pewnie jeszcze literek dałoby się urwac - no ale nie o to chodzi w tej zabawie)
gaz pomijając sprawę ekonomiczną pozwala na większą niezależnośc od stacji tankowania za granicą - jak sobie w polsce zatankujesz do pełna pb i lpg to spokojnie 1200km osiągniesz
jak masz duży zbiornik lpg (lub kilka) - jeszcze więcej
@rafał - w twoim przypadku jeśli nie imco to skierowałbym wzrok na BLOS-a - jeden z obecnych tu kolegów (chyba banol) montował to u siebie i chyba nawet z sukcesami
-
Panowie to i ja zadam pytanie w tym wątku.
Jakie wartości macie spalanie na benzynie w G20 z silnikiem 5,7.
Pytam tak z czystej ciekawości na co się przyszykować podczas użytkowania swego vana.
-
te 10l to przy 3 warunkach:
- g10 - lżejszy od g20
- 5.0 - jednak ciut mniej niż 5.7
- 90 km/h - nie do utrzymania na dłuższej trasie - i ze wzgledu na tiry i ze względu na psychike kierowcy
osobiście vanem robię dziennie po 1200 km (czasem i więcej) i jadąc 90kmh po 10h miałbym nerwy w strzepach
taka spokojna przelotowa prędkość to 110-120kmh przy wyprzedzaniu czasem i 140
przy tej predkości nie jesteś zawalidrogą a i silnik pracuje na optymalnych obrotach (1700-1900)
przy takich przelotach moje g20 z 5.7, wywaloną wiskozą i mixerem z gówna i patyków spokojnie wyrabia się poniżej 18l/100 a minimalne odnotowane spalanie wyniosło 15,5l/100
uprzedzając malkontentów - mam afr na desce i mieszanka jest optymalna ze wskazaniem na bogatą (jakbym ją zubożył to pewnie jeszcze literek dałoby się urwac - no ale nie o to chodzi w tej zabawie)
gaz pomijając sprawę ekonomiczną pozwala na większą niezależnośc od stacji tankowania za granicą - jak sobie w polsce zatankujesz do pełna pb i lpg to spokojnie 1200km osiągniesz
jak masz duży zbiornik lpg (lub kilka) - jeszcze więcej
@rafał - w twoim przypadku jeśli nie imco to skierowałbym wzrok na BLOS-a - jeden z obecnych tu kolegów (chyba banol) montował to u siebie i chyba nawet z sukcesami
Chciałbym tu coś wyjaśnić bo widzę, że cały czas błądzicie ze spalaniem w swoich samochodach.
Po pierwsze,
Moja reklama miksera, który produkujemy, jest poparta testami na dystansie ponad 16000 km po całej europie.
Pierwszy samochód testowy to Chevrolet G20 z 5,7 V8 TBI z 1989r. z automatem 4-biegowym na seryjnych oponach
Drugi samochód testowy to Dodge Ram B250 1991r 5.2 V8 TBI z automatem 4-biegowym także na seryjnych oponach
Przygotowania do testu to pełne przygotowanie serwisowe- czyt. wymienione wszystko co budziło zastrzeżenia
Na dzień dzisiejszy czyli po 3-4 latach, wersja miksera zmieniła się kilka razy aby ostatecznie pozostać w wersji obecnej.
Kiedyś robiłem je w seriach po kilka sztuk aby móc na bieżąco modyfikować . Obecne serie to kilkadziesiąt sztuk i sprzedaję kilka w tygodniu. Biorą do wszystkich chevy co ma TBI.
Skąd stwierdzenie, że pali 16L w trasie?
Muszą być spełnione warunki testów- bez różnicy czy masz 4.3 5.0 czy 5.7 ale musi być skrzynia 4-biegowa a opony nie mogą mieć zbyt dużej różnicy od oryginału.
Oryginał opon 215-235 lecz jeśli macie założone 275 lub 295 to opory toczenia są większe więc spalanie tez inne
Nie wspomnę o sprawnych hamulcach, nasmarowane łożyska, sprawny zapłon oraz kilka innych wpływających
Często sprzedaję swoje miksery wraz z montażem i bardzo często udaje mi się namówić na nowy reduktor gazowy.
Pamiętajcie, że to od jego stanu zależy ile LPG poda w danej jednostce czasu.
Im starszy i twardsze membrany tym gorzej i więcej paliwa spali- tu LPG.
W Vanalley sugeruje montowanie LOVATO Super- sprawdzone w testach
Co zyskujecie zakładając mój mikser?
-mniejsze spalanie LPG, nawet na dużych oponach
- brak strzałów
i gaśnięcia silnika w najmniej przewidywanych momentach
- mniejsze różnice mocy pomiędzy LPG a Pb
- większe prędkości przelotowe bez utraty mocy
W chwili obecnej jestem w trakcie przygotowywania miksera do starszych modeli chevroleta, na gaźniku więc po wakacjach obserwujcie nasz fanpage Vanalley :) 1taniec
-
Mój g10 z silnikiem 5.0 na benzynie pali w trasie ok 10 l przy 90km/h na podtlenku LPG 17.5 prY prędkości 110 km/h mizerne mam od big rama gazior trochę miał tam rzeźby ale jest ok.
zGred,
co do Twojego vana i spalanie.
Nie brał bym tak bardzo na poważnie tych wyników z kilku prostych powodów.
Po pierwsze, jak dobrze pamiętam, masz 3-biegowy automat
po drugie, założone masz opony 295/50r15, które są niższe od oryginałów- dzięki temu Twój licznik szybciej może pokazywać prędkość, której faktycznie nie masz.
Znaczy, że pokonujesz kilometry tylko na liczniku a faktycznie trochę mniej, stąd zaniżone spalanie.
Zastrzegam jednak,
że" obecne moje stwierdzenie jest na podstawie znajomości Twojego vana sprzed kilku lat. Nie wiem co w międzyczasie zostało zmienione na nie orginalne i mogło wpłynąć na obecny stan"
Pozdrawiam 1hejka
-
..........
W chwili obecnej jestem w trakcie przygotowywania miksera do starszych modeli chevroleta, na gaźniku więc po wakacjach obserwujcie nasz fanpage Vanalley :) 1taniec
na to czekałem, właśnie zastanawiam się nad zakupem Impco 425 lub 300.
-
Ja mam 300a 50-70 u siebie
-
i jak działa Ci ta 300? warto dołożyć do 425 ? - mi nie zależy na szybkości itd, ma być bezawaryjnie, z zapasem mocy dostępnym w każdej chwili
-
W salonie w zupełności wystarczy 1ok model 50&70 ma wystarczający zapas bradoz
-
http://bluelpg.com.au/shop/index.php?route=product/product&product_id=257