Van Klub Polska
Pogadać ludzka rzecz => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Rafał w Listopad 25, 2017, 11:17:03 pm
-
http://allegro.pl/panel-chevrolet-trans-sport-oldsmobil-3-4-i7035531059.html#imglayer
ktoś kojarzy jak wygląda w tym wyświetlacz? - tzn co pokazuje, połączone to z kompem czy tylko zegarek??
-
Temperature na zewnątrz, spalanie chwilowe i srednie i chyba cos jescze, ale nie zegar
-
I kompas, zegarka nie ma...
-
na Was właśnie liczyłem.
a w sumie najbardziej na zegarku mi zależy... chcę taki panel wrzucić do dodge
-
Wszystko pasuje ale od tego gościa jak kupujesz to musisz byc pewny co bierzesz , bo jeszcze nigdy od niego nie dostałem tego co jest na zdjeciu - twierdzi , że zdjęcie jest poglądowe . A w rozmowie kupujesz to co ci pasuje !!!
\
-
teraz już wiem, że nie potrzebuję tego
-
teraz już wiem, że nie potrzebuję tego
napisałę że na zwrotmasz 14 dni - węc kupuj bo gadżet fajny a jak przyjdzie nie to - odsyłaj, negatywny komentarz i ponowny zakup tego samego :D
-
Też muszę poszukać jakiegoś zegarka,bo zmieniłem radio i go brak ,ale takiego jakiegoś bezinwazyjnego ,aby tylko był :)) made in PRC
-
http://allegro.pl/chrysler-300m-98-04r-kratka-nawiewu-zegarek-i6652104856.html Tu masz piekny retro z podswietleniem indiglo.
-
Nawet mi się podoba ,tylko trza gdzieś dziurę ,a to problem.
-
Zrobisz ładą podstawkę i będzie grało.
-
retro
http://allegro.pl/zegar-pokladowy-mosiezny-i7057615402.html#thumb/1
-
retro
http://allegro.pl/zegar-pokladowy-mosiezny-i7057615402.html#thumb/1
mam coś takiego u siebie - żeby go przestawić to trzeba go od ściany odkręcać - więc puki bateria cyka to se chodzi i pokazuje cośtam - bo na pewno nie dokładny czas ;)
-
a może jednak nie poddawać się tak łatwo i skazić vana kompem tego typu:
https://www.reveltronics.com/pl/produkty/uniwersalny-komputer-pokladowy-ukp
powinien zmieścić się w miejsce fabrycznego wyświetlacza.
po przeanalizowaniu podłączenia tych kilku przewodów wydaje się to być proste. czy ktoś zamontował to już w jakimś aucie? warto uzbroić się w taki komp?
wkrótce zabieram się za środek, więc jest szansa sprytnie pochować kabelki
-
Rafał...aś wynalazł wypasik !!! Ja tam do Vanidła wolę coś analogowe...bardziej obciachowe ...hehe ;) ;)
-
Rafał...aś wynalazł wypasik !!! Ja tam do Vanidła wolę coś analogowe...bardziej obciachowe ...hehe ;) ;)
dodge to szczur, więc wsio radno ;)
-
:))
-
ja bede montował u siebie
ale najpierw lakier do położenia
-
a ktoś to kojarzy?
montowane w pontonach z tyłu - do pompowania zawieszenia czy to jakiś kompresor??
-
do amorów pompowanych, dodatkowo pod zawór wężyk do pompownia kół
-
Tak jak Zbychu pisze 1ok
-
czyli w aucie zabudownay jest kompresor, włączamy go tymi przyciskami, możemy podpomować zawieszenie jak trzeba koła, a naciskając wewnątrz zaworka upuszczamy powietrze z amorów?
tzn jak włączam ON to jednocześnie pompuję zawieszenie i opcjonalnie koła??
-
czyli w aucie zabudownay jest kompresor, włączamy go tymi przyciskami, możemy podpomować zawieszenie jak trzeba koła, a naciskając wewnątrz zaworka upuszczamy powietrze z amorów?
tzn jak włączam ON to jednocześnie pompuję zawieszenie i opcjonalnie koła??
Na belce w tylnym zawieszeniu byl czujnik poziomu, ktory wlaczal z automatu kompresor i dopompowywal amorki, system troche uposledzony, bo wystarczylo jedna strona wjechac na wysoki kraweznik i kompresor co jakis czas staral sie wyrownac samochod, czesto wlasciciel mial wyjechany aku.Jak wlaczasz ON to pompujesz kola/materac/pilke itp. Malo kto z tym wynalazkiem wiedzial, ze przy kompresorze, ktory jest w dupowatym miejscu bo za tylnym lewym kolem trzeba co jakis czas wymieniac jak w klimie lapacz wilgoci( Drier / Accumulator), wiec po jakims czasie cala wilgosc z powieterza szla w kompresor i w srodku po krotkim czasie byla ruina nie do odratowania.