collapse

* Twoje Centrum

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* pogwarki

Odśwież Historia
  • nie pisz pierdół, bo dostaniesz po łapach ^_^
  • stachu: Niecne miało być
    Czerwiec 16, 2018, 06:22:20 pm
  • stachu: Wiem że ma niecierpliwością plany.....haha
    Czerwiec 16, 2018, 06:21:52 pm
  • pituszek: Rozmawiałem z Jędrkiem z miesiąc temu,żyje i ma się dobrze
    Czerwiec 15, 2018, 10:53:56 am
  • RADAR: A wie ktoś co u Jedrka starego żeglarza ?
    Czerwiec 14, 2018, 11:11:49 pm
  • zybel: jakoś
    Czerwiec 12, 2018, 08:22:13 am
  • RADAR: Żyjeta?
    Czerwiec 11, 2018, 11:44:42 pm
  • JEDI_V: Ja 3 dni, nie ma taryfy ulgowej.
    Czerwiec 07, 2018, 07:41:49 am
  • RADAR: Dokładnie, tez o tym pomyślałem Jedi. Ja bede w piatek/w sobote wieczorem wracam.
    Czerwiec 07, 2018, 12:57:22 am
  • JEDI_V: Panowie za kilka dni najbardziej z klimatycznych zlotow, Olesno, a tu cisza jak makiem zasiał, zero tematu, potwierdzenia obecnosci
    Czerwiec 06, 2018, 10:12:41 pm
  • JB: RockAuto mi coś nie działa (płatności nie przechodzą) jak żyć! Ktoś tak miał?
    Czerwiec 05, 2018, 11:39:57 pm
  • RADAR: Dobrze dzialajaca sekwencja do 95' to nie lada wyzwanie.
    Czerwiec 04, 2018, 10:43:19 pm
  • JB: Robienie z sekwencji w Astro jakiejś wielkiej filozofii to bzdura. A kulutra montażu i jakość części to zawsze temat który ciągnął LPG w dół.
    Czerwiec 04, 2018, 11:23:26 am
  • pituszek: Radar,ale tak jest w większości warsztatów ,nie tylko lpg.O ile właściciel jest kumaty to pracownicy wszystko olewają.Dopiero jak klient wku..się na maxa to właściciel nie ma wyjścia i musi sam rękawy zakasać,ale wiadomo nie ogarnie tego sam,a w rekomendowanym warsztacie kolejki 2 miechy i też nie zawsze jest ok
    Czerwiec 04, 2018, 09:07:15 am
  • RADAR: I od kolegów. Ale lubie go bardzo!
    Czerwiec 03, 2018, 11:56:26 pm
  • RADAR: Jedi, musze sie wtrącić. Rekomendujesz zagorzale Lukiego i o ile on może jest dobry to jego ludzie...wiele do życzenia.Wiem z autopsii
    Czerwiec 03, 2018, 11:55:29 pm
  • JEDI_V: I tym się różni Luky od reszty parchów.
    Czerwiec 02, 2018, 01:22:20 pm
  • JB: Inna sprawa, że ważniejsza od instalacji jest kultura montażu. Mnie ktoś zamontował tak przewody, że zrobiły dziurę w klimie po kilku latach. Teraz do wymiany prawie cały układ za kilka grubych stów.
    Czerwiec 01, 2018, 03:44:36 pm
  • JEDI_V: Ja mam zawsze instalke od Lukiego, nie wnikam co, zawsze dziala i nie ma problemow.
    Maj 30, 2018, 10:26:07 am
  • JB: Firma nazwya się AG Centrum i ma swoją instalację ZENIT. Ogólnie wszyscy jadą na elektronice od włochów. AC to jedna z niewielu firm która robi w Polsce swoje własne sterowniki. Ogólnie poziom instalacji gazowych moim zdaniem poszedł do góry i teraz wszystko daje radę. Alex, Landi, AC, AG, KME. Oczywiście każdy ma swoje ulubione i każdy warsztat powie Ci co innego. Ja mam STAG z reduktorem KME i Hana lubiana kombinacja.
    Maj 29, 2018, 08:09:52 pm
  • edekk: tylko w Astro jest chyba pełna sekwencja a w fulach "półsekwencja"
    Maj 29, 2018, 11:14:52 am

* Będzie się działo

Przepraszamy! W tym momencie w kalendarzu nie ma dostępnych żadnych wydarzeń.

* Najnowsze wiadomości

Odp: Straszna wiadomość dla mnie wysłana przez maxx
[Dzisiaj o 12:30:16 am]


Odp: Straszna wiadomość dla mnie wysłana przez Artigo
[Wczoraj o 10:03:00 pm]


Odp: Pogrzeb żony Archiego - info wysłana przez JEDI_V
[Wczoraj o 09:36:49 pm]


Odp: Pogrzeb żony Archiego - info wysłana przez zybel
[Wczoraj o 09:35:16 pm]


Odp: Pogrzeb żony Archiego - info wysłana przez edekk
[Wczoraj o 08:56:54 pm]

* Zalogowani

  • Kropka Gości: 27
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Autor Wątek: OC i AC dla klasyków  (Przeczytany 14174 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline edekk*

  • Dozorca
  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2610
    • Chevy G30
    • Bishop`s Original
  • Garażuje w: Lipcach Reymontowskich
  • mobil: 501 676 976
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 23, 2014, 10:24:31 pm »
idż w żółte blachy
for sale:
sklepik;
Bishop`s

Offline Prolog*

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 56
    • Chevy Van G20 Nomad
  • Garażuje w: Rawa Mazowiecka
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 23, 2014, 10:41:12 pm »
1. jeśli auto nie ma polskich tablic i nie jest zarejestrowane w Polsce - nie możesz się nim poruszać.
Naprawdę sprzedają to tylko dla kasy wiedząc, że nic nie daje? Czyli gość z obcego kraju może nim po Polsce jeździć, ale Polak musi od razu rejestrować go w kraju na siebie? Ciekawe zważywszy, że gość raczej ma tylko obywatelstwo polskie - po prostu tam pracuje i mieszka :P
2. 22 lata, pierwsze auto, brak prawka - każdy z nas dorabiał się znizek i płacicł frycowe. niestety tak swiat wygląda. albo zarejestrujesz fire z kims na spółe albo płac. 2K przy wszystkich kosztach to tyle co nic. bo chyba nie miałeś dokładnie odliczonych pieniędzy co do grosza kupując samochod?
Płacą Ci u św. Piotra chyba za sprowadzanie na ziemię.. Nie miałem, baa planowałem kupić droższy, ale to nic nie zmienia. Mózg mi jeszcze pracuje i jak mam dać 1200 zł za lawetę, 2000 ubezpieczenie i 1500 za rejestrację na żółte, a nie muszę to wolę oszczędzić. To już nie kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt procent wartości auta.
nikt niczego za ciebie nie zrobi. było cie stać na auto. musi cie być stać na wache i opłaty za niego. luksus kosztuje  ;)
Wiem. Było. Nie będzie stać to nie będę jeździł, ale opłaty jeśli można zmniejszyć to czemu nie. W kwestii luksusu to nie salonka, więc argument do mnie nie trafia :P Nawet silnik nie jest najmocniejszy jakbym chciał także muszę znaleźć coś by uzasadnić takie wydatki - mam nadzieję, że przekona mnie stan i wrażenie jakie robi.

Offline duch_gdansk*

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 714
  • Średnia z pojemności 5,6ltr ;-)
    • GMC Vandura 3500 6,5D 94r Camaro 3gen 86r 383HSR Ford Explorer II Sport V6 95r
  • Garażuje w: Gdańsk Osowa
  • mobil: 515689558
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 23, 2014, 10:43:43 pm »
Albo na zabytek, albo na członka PZMotu. Ja za członkostwo w Automobilklubie Morskim zapłaciłem 150zł w tym 50zł wpisowego i 100zł roczna składka. Tyle że te zniżki dla 25 letnich i starszych wozów chyba tylko PZU honoruje i nie zawsze musi się opłacać. Coś słyszałem że Link 4 też ma wejść na rynek aut zabytkowych.
Jak się da to kombinuj z kimś na polisie. Walić frycowe, jak się da to trzeba rypać ubezpieczalnie, urząd skarbowy, zus itd itp. Wszędzie tylko bulić i nic albo prawie nic w zamian  aloha

Padłem jak 22 letniemu kuzynowi wyliczyli za biednego Pedzia 206 1,9d prawie 3 tysie za OC, więc jestem wpisany w OC i zapłacił 760zł a resztę wpakował w wózek żeby bezpiecznie jeździć. Nawet jak przywali gdzieś to zwyczajnie mi wyrówna straty w moich polisach i i tak będzie do przodu. Kokosów nie zarabia a wozu głównie potrzebuje żeby naszą babcię wozić, nie będzie płacić frycowego złodziejom  >:D

Offline GiGi*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 863
    • Astro '95 "Złomek" & Astro '93 "Chojnik" & Astro '96 "Czarnuch"
  • Garażuje w: Kraków
  • mobil: 790290699
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 23, 2014, 10:49:29 pm »
Tyle że te zniżki dla 25 letnich i starszych wozów chyba tylko PZU honoruje i nie zawsze musi się opłacać. Coś słyszałem że Link 4 też ma wejść na rynek aut zabytkowych.
PZU kupiło Link4, czekają na zgodę UOKiK i będę integrować systemy
Czarnuch - http://vanklub.pl/index.php/topic,2335.0.html - SPRZEDAM
Chojnik - http://vanklub.pl/index.php/topic,1345.0.html - SPRZEDAM
Złomek - właśnie, gdzie jest Złomek ?!

Falkon*

  • Gość
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 24, 2014, 04:02:52 pm »
Naprawdę sprzedają to tylko dla kasy wiedząc, że nic nie daje?

...darmowych rad się nie słucha. dopiero te płatne są coś warte, co? 

http://www.youtube.com/watch?v=eee388QRSjo

Offline Prolog*

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 56
    • Chevy Van G20 Nomad
  • Garażuje w: Rawa Mazowiecka
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 24, 2014, 07:40:17 pm »
Jeżeli jedna osoba mówi, że można ubezpieczyć na 30 dni auto nadal zarejestrowane w obcym kraju na poprzedniego właściciela, a Ty kolego piszesz, że nie można i wszędzie trzeba je wozić lawetą przez blisko miesiąc załatwiania formalności to może jestem naiwny i głupi, ale wolę nie trzymać się kurczowo negatywnego scenariusza tylko dopytać czy aby na pewno.

Natomiast filmiku w ogóle nie rozumiem jako samego problemu - 'tablice wyklejanki' tzn? A już związku ze mną tym bardziej. Nabyłem w kraju auto, jest nadal zarejestrowane na poprzedniego właściciela w obcym kraju i chcę wykupić ubezpieczenie miesięczne na czas przerejestrowania - wydaje mi się to rozsądne, ale w Polsce odpowiedź "nie da się" jest oczywiście najbardziej prawdopodobna.

Offline cienkig20*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2967
    • Chevrolet Van G 20 5,7 '88
  • Garażuje w: Jaworzno
  • mobil: 509243433
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 24, 2014, 10:29:41 pm »
W niektórych krajach tablice...czyli numery rejestracyjne przypisane są do jednego ludzika na całe życie...np.gościu miał kiedyś Golfa jedynkę ale kupił sobie za jakiś czas Merca Bekę...bo duża wtedy była...i sprzedając Golfa odkręcił tablice i przykręcił do Merca...gdy sprzedał Bekę i kupił coś następnego to znowu tablice przekręcił...i właśnie w ten sposób te tablice nigdy nie trafią do Polski...handlarze kupują bez tablic a w Polsce robią fantastic-plastic  >:D

Falkon*

  • Gość
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 24, 2014, 10:43:15 pm »
Jeżeli jedna osoba mówi, że można ubezpieczyć na 30 dni auto nadal zarejestrowane w obcym kraju na poprzedniego właściciela, a Ty kolego piszesz, że nie można

...dlaczego zawracasz nam głowę? przecież ty wszystko wiesz. a w zasadzie szukasz tylko potwierdzenia opowieści innych czy tylko swoich teorii.

działaj. powodzenia.

Offline Prolog*

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 56
    • Chevy Van G20 Nomad
  • Garażuje w: Rawa Mazowiecka
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 24, 2014, 10:54:30 pm »
Mogę nie zawracać. Myślałem, że od tego jest forum. Dałem radę na niego zapracować, ogarnąć zakup i transport to poradzę sobie także rejestracją, ubezpieczeniem i wymianą szyby. Najwyżej dłuższą drogą, człowiek uczy się na błędach.
Nie wiem i dlatego pytam. Przecież piszę, że jak mam dwie wersje to wolę trzymać się tej optymistycznej, a nie od razu ją skreślać, bo Ty tak twierdzisz w dodatku w sposób mało subtelny i przyjazny. Poza tym raczej obowiązku odpisywania mi nie ma.

Dziękuję. Pozdrawiam.

Offline edekk*

  • Dozorca
  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2610
    • Chevy G30
    • Bishop`s Original
  • Garażuje w: Lipcach Reymontowskich
  • mobil: 501 676 976
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 24, 2014, 11:40:40 pm »
Prolog bez ciśnienia
sam sie teraz nad tym zastanawiam
też ubezpieczałem na 30 dni ale w Niemczech a wóz był na tablicach wywozowych, potem dokupywałem dalej w Polsce i jezdzilem i kontrole przechodziło spoko
tyle, ze pierwsze co zrobiłem pojechałem na polski przegląd, bo do ruchu dopuszczają Cie twoje uprawnienia, OC i przegląd
for sale:
sklepik;
Bishop`s

Falkon*

  • Gość
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 25, 2014, 09:42:32 am »
Mogę nie zawracać. Myślałem, że ...(...)

...jak już chcesz być czegoś pewny to idz do urzędu komunikacyjnego. tam subtelnie i przyjaźnie wszystko Ci wyjaśnią. potem możesz trzymać się wersji bardziej dla Ciebie optymistycznej.

Offline duch_gdansk*

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 714
  • Średnia z pojemności 5,6ltr ;-)
    • GMC Vandura 3500 6,5D 94r Camaro 3gen 86r 383HSR Ford Explorer II Sport V6 95r
  • Garażuje w: Gdańsk Osowa
  • mobil: 515689558
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 25, 2014, 07:53:45 pm »
Żeby jeszcze odpowiedź w urzędzie była wiarygodna, Falkon nie zapominasz gdzie my żyjemy? Urzędas może nie dość że wprowadzić w błąd, czy z niewiedzy, czy ze zwykłej zawiści, to jeszcze nie odpowiada za własne słowa i dostanie czegoś nawet na piśmie nie jest gwarantem niczego oprócz być może udanej interpretacji przepisów ale nie koniecznie obowiązującej wszędzie.
Terrorystów nam nie trzeba, mamy urzędy  ban
 :P :P :P

Falkon*

  • Gość
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 25, 2014, 08:46:44 pm »
...no ale Krzysiu, jeśli naczelnik wydziału nie będzie wiarygodny to kto? ja? ty? Edward? to wtedy, po co w ogóle pytac?

niech idzie do swojego rejonowego wydziału kominikacji i niech mu powiedzą co ma zrobić. od tego są. jeśli nam nie wierzy to może instytucji zaufa. o ile będzie subtelna i przyjazna. a z tym bywa róznie. jak u nas.

np. ty Krzysiu jesteś przyjazny ale nie subtelny. Edward to samo  ;) ja nie posiadam zadnych z tych cech. za to np. Radar ma wszystkie wymagane cechy, ale kompletnie nie zna się na motoryzacji. no bo gdyby się na niej znał to miałby sprawnego vana a nie jakiegoś pół-vana zawsze popsutego. więc nie jest wiarygodny  aloha

Problem polega na tym, iż kolega Prolog chciałby usłyszeć prawde. jak jest? a z tą Prawdą to jest jak z Rosją. nie możesz jej objąć rozumem. musisz w nią uwierzyć.

Offline cienkig20*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2967
    • Chevrolet Van G 20 5,7 '88
  • Garażuje w: Jaworzno
  • mobil: 509243433
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 25, 2014, 11:50:07 pm »
"Prawda" w Polsce była dawniej..teraz tę gazetę jakoś wycofali  :))  ...Prolog ,idź do swojego wydziału i posłuchaj co Ci powiedzą...jak będą pierdzielić pierdoły to pisz tutaj śmiało ...na pewno cos Ci doradzimy...Falkonem sie nie przejmuj ...on tak naprawdę jest karłem..a wiesz co to znaczy!...cholerny syndrom go dopada i dlatego tak się tu panoszy... aloha

Falkon*

  • Gość
Odp: OC i AC dla klasyków
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 26, 2014, 09:06:20 am »
...Falkonem sie nie przejmuj ...on tak naprawdę jest karłem..a wiesz co to znaczy!...cholerny syndrom go dopada i dlatego tak się tu panoszy... aloha

...pies bity za szczeniaka do końca zycia będzie ujadał i warczał  ;)