collapse

* Twoje Centrum

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* pogwarki

Odśwież Historia
  • nie pisz pierdół, bo dostaniesz po łapach ^_^
  • Marnico: Możemy się zrzucić na butelkę dobrego trunku  ;)
    Listopad 01, 2018, 12:24:14 am
  • RADAR: To co ze zrzutą forumową?
    Październik 31, 2018, 10:16:09 pm
  • JEDI_V: Halsu ty byku, nie przyznałeś się do dzisiejszych urodzin, sto lat
    Październik 30, 2018, 09:50:03 pm
  • cyvik: dziękuje
    Październik 29, 2018, 10:21:29 am
  • zagłoba: Cyvik zdrowia chłopie i czego sobie życzysz.
    Październik 28, 2018, 10:06:14 pm
  • Wojna: Stówka !!
    Październik 28, 2018, 09:02:36 pm
  • Marnico: Wszystkiego co Najlepsze  Cyvik!!!
    Październik 28, 2018, 02:45:18 pm
  • Rafał: 100 lat !! cyvik 100 lat !!
    Październik 28, 2018, 02:13:18 pm
  • RADAR: Cyvik chłopie zdróweczka!
    Październik 28, 2018, 12:06:47 pm
  • JEDI_V: 100 lat Panowie
    Październik 28, 2018, 11:15:27 am
  • pituszek: Wspomnijcie koledzy Stanika .Dziś miałby 29 lat.
    Październik 28, 2018, 06:54:01 am
  • pituszek: 100 lat Cyvik
    Październik 28, 2018, 06:50:04 am
  • RADAR: 4,7 skrzynia 4.5 silnia.
    Październik 26, 2018, 11:04:48 pm
  • Marnico: Na dole jest
    Październik 26, 2018, 09:09:45 pm
  • Marnico: [link]
    Październik 26, 2018, 09:08:40 pm
  • zenobi: Chlopaki..hilfe!!! Ile wchodzi plynu chlodniczego do astro?? Miej wiecej
    Październik 26, 2018, 07:35:35 pm
  • Wojna: mam koloegów w COI, mogę Ci to sprawdzic :)
    Październik 23, 2018, 01:16:05 pm
  • Wojna: daj na priv
    Październik 23, 2018, 01:15:58 pm
  • JEDI_V: kto ma dostep do bazy Carfax, potrzebuje dla kumpla sprawdzic VIN
    Październik 23, 2018, 09:35:40 am
  • cyvik: Dziękuję koledzy
    Październik 22, 2018, 04:27:07 pm

* Będzie się działo

Przepraszamy! W tym momencie w kalendarzu nie ma dostępnych żadnych wydarzeń.

* Najnowsze wiadomości

Odp: Nowości na forum wysłana przez MHM
[Dzisiaj o 07:26:10 pm]


Tapatalk - instrukcja wysłana przez MHM
[Dzisiaj o 06:55:13 pm]


Odp: Siema Lublin wysłana przez PawełCT
[Dzisiaj o 06:22:49 pm]


Odp: Siema Lublin wysłana przez cyvik
[Dzisiaj o 06:13:07 pm]


Odp: Siema Lublin wysłana przez JC Pawel
[Dzisiaj o 05:31:48 pm]

* Zalogowani

  • Kropka Gości: 27
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 4
  • Kropka Użytkownicy online:

Autor Wątek: gmc safari 96..tempomat.  (Przeczytany 897 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zenobi

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 38
    • GMC safari day van
  • Garażuje w: bielefeld
  • mobil: 00497831087881
gmc safari 96..tempomat.
« dnia: Wrzesień 13, 2018, 12:00:43 am »
taka sprawa..moje autko nie ma tempomatu..az dziwne. z tym wiaze sie pytanie...co musze zakupic by to ustrojstwo zrobic..i czy moze to jest kwestja wymiany wajchy na taka z wlacznikiem? czy one reszte maja upchane gdzies pod maska czy musze sam grzebac i montowac??? no mam zagadke..moze ktos mnie oswieci?

Offline edekk

  • Dozorca
  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2811
    • Chevy G30
    • Bishop`s Original
  • Garażuje w: Lipcach Reymontowskich
  • mobil: 501 676 976
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 13, 2018, 12:27:01 pm »
może masz, tylko ktoś wymienił manetkę na taką nie obsługującą tempomatu. Astrosafarianie zapewne wrzucą Ci fotę tempomatu abyś mógł podejrzeć u siebie czy wogóle go masz
for sale:
sklepik;
Bishop`s

Offline buusoola

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 461
    • Chevrolet Astro '98
  • Garażuje w: Poznań
  • mobil: 790557903
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 13, 2018, 01:45:22 pm »
Jeśli masz tę puszkę ze zdjęcia, to znaczy, że masz tempomat.


Offline zenobi

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 38
    • GMC safari day van
  • Garażuje w: bielefeld
  • mobil: 00497831087881
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 13, 2018, 02:19:12 pm »
może masz, tylko ktoś wymienił manetkę na taką nie obsługującą tempomatu. Astrosafarianie zapewne wrzucą Ci fotę tempomatu abyś mógł podejrzeć u siebie czy wogóle go masz
   hehehehe astrosafarianie hahahah dobreee.dzieki za pomoc
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2018, 08:10:29 am wysłana przez Wojna »

Offline zenobi

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 38
    • GMC safari day van
  • Garażuje w: bielefeld
  • mobil: 00497831087881
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 13, 2018, 02:20:11 pm »
Jeśli masz tę puszkę ze zdjęcia, to znaczy, że masz tempomat.

wielkie dzieki za pomoc!!!
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2018, 08:10:37 am wysłana przez Wojna »

Offline edekk

  • Dozorca
  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2811
    • Chevy G30
    • Bishop`s Original
  • Garażuje w: Lipcach Reymontowskich
  • mobil: 501 676 976
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 13, 2018, 04:36:04 pm »
a nie są różne tempomaty w Astrosafari w zależności od rocznika jak w Chevy vanach ?
for sale:
sklepik;
Bishop`s

Offline zenobi

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 38
    • GMC safari day van
  • Garażuje w: bielefeld
  • mobil: 00497831087881
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 13, 2018, 09:32:32 pm »
No i sie okazuje ze nimaaaa...czyli trza wszystko robic.to wersja dla biednych chyba...no moze cos sklece..ale widzialem wtyczke od tempomatu pod maska.moze choc elektryki nie bedzie trzeba tworzyc..robil juz ktos cos takiego?

Offline zagłoba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 823
    • chevrolet astro awd 1997 starcraft, harley davidson evo 1340, M-72 1947r.
  • Garażuje w: Ochmanów/k.Krakowa
  • mobil: 692 120 899
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 13, 2018, 10:46:28 pm »
A na jaki uj Ci tempomat? Osobiście znam dwóch zawodowych kierowców, co rozwalili ciężarówki przez to ustrojstwo.
To moje zdanie, proszę nie krzyczeć looz

Offline edekk

  • Dozorca
  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2811
    • Chevy G30
    • Bishop`s Original
  • Garażuje w: Lipcach Reymontowskich
  • mobil: 501 676 976
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 14, 2018, 10:06:50 am »
i wywal też klimatyzację, osobiście znam wiele osób, które z tego powodu potem chorowały.  :))

a na poważnie wrzuć foto manetki.
Tempomat z foto jest już nowej konstrukcji, może masz starszy typ tempomatu, który działa na podciśnienia i przynajmniej w chevy van schowany jest w innym miejscu.
Ten elektryczny tez w chevich jest zaraz pod maską a ten na podciśnienie przy silniku.
for sale:
sklepik;
Bishop`s

Offline buusoola

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 461
    • Chevrolet Astro '98
  • Garażuje w: Poznań
  • mobil: 790557903

Offline zenobi

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 38
    • GMC safari day van
  • Garażuje w: bielefeld
  • mobil: 00497831087881
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 14, 2018, 03:11:37 pm »
i wywal też klimatyzację, osobiście znam wiele osób, które z tego powodu potem chorowały.  :))

a na poważnie wrzuć foto manetki.
Tempomat z foto jest już nowej konstrukcji, może masz starszy typ tempomatu, który działa na podciśnienia i przynajmniej w chevy van schowany jest w innym miejscu.
Ten elektryczny tez w chevich jest zaraz pod maską a ten na podciśnienie przy silniku.
tak zrobie..wstawie foto. zielony jestem z tym podcisnieniowym.

Offline zenobi

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 38
    • GMC safari day van
  • Garażuje w: bielefeld
  • mobil: 00497831087881

Offline zenobi

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 38
    • GMC safari day van
  • Garażuje w: bielefeld
  • mobil: 00497831087881
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 14, 2018, 03:14:47 pm »
A na jaki uj Ci tempomat? Osobiście znam dwóch zawodowych kierowców, co rozwalili ciężarówki przez to ustrojstwo.
To moje zdanie, proszę nie krzyczeć looz

no tez o tym czytalem.

Offline zagłoba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 823
    • chevrolet astro awd 1997 starcraft, harley davidson evo 1340, M-72 1947r.
  • Garażuje w: Ochmanów/k.Krakowa
  • mobil: 692 120 899
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 14, 2018, 03:23:21 pm »
Teraz na kursach doszkalających uczą aby jeździć głównie na tempomatach, ale nowoczesne ciężarówki mają inteligentne systemy, ale to tylko chodzi o zużycie paliwa. Przy dużym aucie oszczędności są znaczące

Online Marnico

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1300
    • PTS 3.1 ŁEZKA CANADA LPG
  • Garażuje w: ŁÓDŹ DĄBROWA
  • mobil: 537070821
Odp: gmc safari 96..tempomat.
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 14, 2018, 04:08:38 pm »
To duże na tempomacie mniej palą? Z małymi to jest raczej na odwrót, bo starają się za wszelką cenę utrzymać prędkość.
Jak można mieć w aucie silnik o pojemności mniejszej niż czajnik ... ;-)