collapse

* Twoje Centrum

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* pogwarki

Odśwież Historia
  • nie pisz pierdół, bo dostaniesz po łapach ^_^
  • voodoo: Najlepszego Zagłoba  impra
    Lipiec 15, 2019, 11:12:36 pm
  • zagłoba: Dzięki panowie. Grunt to to, żeby konar płonął jeszcze długo!
    Lipiec 15, 2019, 04:08:31 pm
  • Wojna: Stówkw Zagłoba !!
    Lipiec 15, 2019, 09:57:28 am
  • Rafał: 100!! lat zagłoba 100!!
    Lipiec 15, 2019, 09:36:11 am
  • JEDI_V: 100 lat chłopaki(same zgredy ostatnio urodziny maja)  1hejka impra
    Lipiec 15, 2019, 09:16:50 am
  • pituszek: Sto lat Zagłoba
    Lipiec 15, 2019, 07:30:36 am
  • edekk: ktoś tu nie pierdoli się w tańcu :)
    Lipiec 14, 2019, 08:49:37 pm
  • Rafał: coś dla lubiących się wyróżniać: [link]
    Lipiec 11, 2019, 09:51:48 am
  • JEDI_V: Wiatru w żagle Kapitanie 1hejka
    Lipiec 10, 2019, 10:29:30 pm
  • coupesilver: radar
    Lipiec 10, 2019, 08:58:28 pm
  • ARCHIE: STO LAT:)
    Lipiec 10, 2019, 08:00:30 pm
  • pituszek: Sto lat Kapitanie
    Lipiec 10, 2019, 06:03:24 pm
  • Wojna: Stówka :)
    Lipiec 10, 2019, 12:19:00 pm
  • Rafał: 100!! lat Kapitanie 100!! STOpy wody pod kilem !!
    Lipiec 10, 2019, 09:04:51 am
  • Artigo: Dzięki za pamięć i życzenia Jedi_V
    Lipiec 09, 2019, 08:55:24 pm
  • JEDI_V: Wszystkiego najlepszego Pieeter na Abrahama  impra
    Lipiec 09, 2019, 03:03:44 pm
  • JEDI_V: 100 latek w zdrowiu u szczesciu Artigo  impra
    Lipiec 07, 2019, 06:00:28 pm
  • edekk: Radziu fajny tort dostałeś, zazdraszczam i zdrowia życzę :)
    Lipiec 03, 2019, 09:50:34 am
  • JEDI_V: Radziu 100 latek, spoznione ale szczere
    Lipiec 02, 2019, 08:31:26 am
  • RADAR: Dzieki chłopaki :)
    Lipiec 02, 2019, 12:50:18 am

* Będzie się działo

Przepraszamy! W tym momencie w kalendarzu nie ma dostępnych żadnych wydarzeń.

* Najnowsze wiadomości

Odp: konkurs Vanowy wysłana przez zagłoba
[Wczoraj o 10:45:04 pm]


Odp: konkurs Vanowy wysłana przez GiGi
[Wczoraj o 10:19:09 pm]


Odp: konkurs Vanowy wysłana przez KRIS72
[Wczoraj o 12:22:05 pm]


Odp: konkurs Vanowy wysłana przez voodoo
[Wczoraj o 11:59:54 am]


Odp: konkurs Vanowy wysłana przez GiGi
[Wczoraj o 10:56:47 am]

* Zalogowani

  • Kropka Gości: 33
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

Autor Wątek: Chevrolet Astro zawieszenie przod  (Przeczytany 592 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bronek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
    • GMC Van Shorty V6
  • Garażuje w: Cedynia
  • mobil: 791226659
Chevrolet Astro zawieszenie przod
« dnia: Sierpień 05, 2018, 09:20:03 pm »
Czesc dzis szukajac czesci do mojego vana znalazem ciekawe ogloszenie - przednie zawieszenie do Astro Til 1995 Chev.Astro 2wd Komplette nedre b?rearmer,fj?rer ,st?tdempere,gjennomslagsgummi og gummi-isoleringer for fj?rene. Helt nye og ubrukte kvalitets-deler. Selges grunnet feilkj?p. Prisen er under halve av det du m? betale i butikk. Kj?per betaler event. frakt.Kan byttes mot moped/mc/scooter. (ikke vrak) Spzrdajace mowi ze sprzedaje bo zle zamowil. NIedawno robilem zawieche u siebie i wiem ze chcialbym kupic wachacze sprezyny amorki gumy za ok 2200zl :)
Jak cos moge pomoc w kontakcie ze sprzedajacym i  transporcie z Norwegii.

Offline Bronek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
    • GMC Van Shorty V6
  • Garażuje w: Cedynia
  • mobil: 791226659
Odp: Chevrolet Astro zawieszenie przod
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 05, 2018, 09:30:25 pm »