collapse

* Twoje Centrum

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* pogwarki

Odśwież Historia
  • nie pisz pierdół, bo dostaniesz po łapach ^_^
  • Marnico: Możemy się zrzucić na butelkę dobrego trunku  ;)
    Listopad 01, 2018, 12:24:14 am
  • RADAR: To co ze zrzutą forumową?
    Październik 31, 2018, 10:16:09 pm
  • JEDI_V: Halsu ty byku, nie przyznałeś się do dzisiejszych urodzin, sto lat
    Październik 30, 2018, 09:50:03 pm
  • cyvik: dziękuje
    Październik 29, 2018, 10:21:29 am
  • zagłoba: Cyvik zdrowia chłopie i czego sobie życzysz.
    Październik 28, 2018, 10:06:14 pm
  • Wojna: Stówka !!
    Październik 28, 2018, 09:02:36 pm
  • Marnico: Wszystkiego co Najlepsze  Cyvik!!!
    Październik 28, 2018, 02:45:18 pm
  • Rafał: 100 lat !! cyvik 100 lat !!
    Październik 28, 2018, 02:13:18 pm
  • RADAR: Cyvik chłopie zdróweczka!
    Październik 28, 2018, 12:06:47 pm
  • JEDI_V: 100 lat Panowie
    Październik 28, 2018, 11:15:27 am
  • pituszek: Wspomnijcie koledzy Stanika .Dziś miałby 29 lat.
    Październik 28, 2018, 06:54:01 am
  • pituszek: 100 lat Cyvik
    Październik 28, 2018, 06:50:04 am
  • RADAR: 4,7 skrzynia 4.5 silnia.
    Październik 26, 2018, 11:04:48 pm
  • Marnico: Na dole jest
    Październik 26, 2018, 09:09:45 pm
  • Marnico: [link]
    Październik 26, 2018, 09:08:40 pm
  • zenobi: Chlopaki..hilfe!!! Ile wchodzi plynu chlodniczego do astro?? Miej wiecej
    Październik 26, 2018, 07:35:35 pm
  • Wojna: mam koloegów w COI, mogę Ci to sprawdzic :)
    Październik 23, 2018, 01:16:05 pm
  • Wojna: daj na priv
    Październik 23, 2018, 01:15:58 pm
  • JEDI_V: kto ma dostep do bazy Carfax, potrzebuje dla kumpla sprawdzic VIN
    Październik 23, 2018, 09:35:40 am
  • cyvik: Dziękuję koledzy
    Październik 22, 2018, 04:27:07 pm

* Będzie się działo

Przepraszamy! W tym momencie w kalendarzu nie ma dostępnych żadnych wydarzeń.

* Najnowsze wiadomości

Odp: Siema Lublin wysłana przez zGred
[Dzisiaj o 03:11:07 pm]


Odp: astro 95 AWD nie odpala wysłana przez rumcajs
[Dzisiaj o 01:55:50 pm]


Odp: Siema Lublin wysłana przez edekk
[Dzisiaj o 01:13:54 pm]


Odp: Siema Lublin wysłana przez Wojna
[Dzisiaj o 12:30:42 pm]


Odp: Astro 97 - umarły wycieraczki wysłana przez JEDI_V
[Dzisiaj o 10:25:33 am]

* Zalogowani

  • Kropka Gości: 29
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 2
  • Kropka Użytkownicy online:

Autor Wątek: Pullman City Bayern 2018 zaliczone  (Przeczytany 921 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline p0li

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 3140
    • G-20 '93
    • konwersje
  • Garażuje w: Eitzen I/Warszawa
  • mobil: 4915145274444
Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« dnia: Maj 15, 2018, 05:14:12 pm »
hej

w lykendzik zrobilem 3 dniowa wycieczke do PC - niecale 1600km w dwie strony i praktycznie 2 dni na miejscu - w celu nacieszenia oczu amerykanskim zelazem w ilosciach hurtowych (ponad 1200aut)

wrzuce tu tylko kilka fotek na zagajenie tematu - a jak ogarne co ja tam narobilem to wrzuce reszte ciekawych autek w jakis katalog

moze odkurzymy klubowa galerie??

ps - prowadzilem dwoma paluszkami i troche zona  1kwicze


...dawniej samochody były budowane z blachy i stali, drewno było dodatkiem, a plastiku używano do wysadzania mostów...
mody Cichego BOB-a

Offline p0li

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 3140
    • G-20 '93
    • konwersje
  • Garażuje w: Eitzen I/Warszawa
  • mobil: 4915145274444
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2018, 05:18:15 pm »
i jeszcze kilka
...dawniej samochody były budowane z blachy i stali, drewno było dodatkiem, a plastiku używano do wysadzania mostów...
mody Cichego BOB-a

Offline ARCHIE

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 533
    • GMC VANDURA
  • Garażuje w: SŁUPSK
  • mobil: 604113615
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 15, 2018, 06:22:03 pm »
hej



ps - prowadzilem dwoma paluszkami i troche zona  1kwicze
[/ po niemieckich drogach każdy może kierować dwoma paluszkami:)
Zajedz tu na Pomorze, zobacz drogi pomiędzy Bytowem , a Koszalinem i dwóch rak Ci zabraknie:)
Tak na poważnie, muszę kiedyś na Pulmana się wybrać! Zybelku może się skusisz będziesz odrazu Niemcy miał zaliczone:)
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2018, 07:11:40 pm wysłana przez MHM »

Offline zybel

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1886
    • GMC Vandura 1987, Chevolet Caprice 1991
  • Garażuje w: LPU
  • mobil: 502211252
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 15, 2018, 06:30:36 pm »
Nie mówię nie
GMC G2500 '87, GMC  G3500 '74, Ford E-350 '93, Chevy Express 3500 '99

Offline MHM

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1479
    • ASTRO '97 HiTop
  • Garażuje w: Siechnice (DWR)
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 16, 2018, 07:06:40 pm »
W galerii wrzuciłem zdjęcia p0li'ego z Pulmancity

http://78.8.8.238/galeriaVKPv2/index.php?/category/27
"Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się nie ma."
Chevy ASTRO "Viger" '97 HiTop

Offline cienkig20

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 3034
    • Chevrolet Van G 20 5,7 '88
  • Garażuje w: Jaworzno
  • mobil: 509243433
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 16, 2018, 10:06:35 pm »
Pullman jest fajowym zlotem  :))...zazdraszczam i dziękuję za foty  aloha

Offline ARCHIE

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 533
    • GMC VANDURA
  • Garażuje w: SŁUPSK
  • mobil: 604113615
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 16, 2018, 11:03:19 pm »
Fotki fajne. Powoli dzieki za fotorelacje. Trzeba powiedzieć ze vany w dobrej kondycji.

Offline JEDI_V

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2023
  • Garażuje w: Nakło Śląskie
  • mobil: 698375339
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 17, 2018, 08:19:44 am »
Fotki fajne, ale te, ktore P0li zamiescil, te w galerii to juz chujowizna bez jakosci i ostrosci. MHM poslalem Ci zdjecia z Eddkowej imprezy w wysokiej rozdzielczosci, a to co tam widze to tragdia, co sie z nimi stalo?
Chrysler 300M '99-3.5 V6+LPG by Luky
Chrysler Sebring '04-2.4

Offline MHM

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1479
    • ASTRO '97 HiTop
  • Garażuje w: Siechnice (DWR)
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 17, 2018, 11:44:51 am »
Fotki fajne, ale te, ktore P0li zamiescil, te w galerii to juz chujowizna bez jakosci i ostrosci. MHM poslalem Ci zdjecia z Eddkowej imprezy w wysokiej rozdzielczosci, a to co tam widze to tragdia, co sie z nimi stalo?

Sorry, ale galeria stoi na wirtualce (zwykły PC) i miejsce nie jest z gumy. Pozmniejszałem rozmiary zdjęć do 1024x800 aby zachować miejsce na przyszłość. Oryginały mam na domowym dysku.
"Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się nie ma."
Chevy ASTRO "Viger" '97 HiTop

Offline edekk

  • Dozorca
  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2813
    • Chevy G30
    • Bishop`s Original
  • Garażuje w: Lipcach Reymontowskich
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 17, 2018, 01:29:28 pm »
to może na googlach trzymajmy zdjęcia - kopie ofc ?
for sale:
sklepik;
Bishop`s

Offline cienkig20

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 3034
    • Chevrolet Van G 20 5,7 '88
  • Garażuje w: Jaworzno
  • mobil: 509243433
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 17, 2018, 09:55:59 pm »
no kurna...niech będzie super jakość  ;)

Offline p0li

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 3140
    • G-20 '93
    • konwersje
  • Garażuje w: Eitzen I/Warszawa
  • mobil: 4915145274444
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 18, 2018, 12:55:01 pm »
...dawniej samochody były budowane z blachy i stali, drewno było dodatkiem, a plastiku używano do wysadzania mostów...
mody Cichego BOB-a

Offline MHM

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1479
    • ASTRO '97 HiTop
  • Garażuje w: Siechnice (DWR)
Odp: Pullman City Bayern 2018 zaliczone
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 18, 2018, 02:15:04 pm »
pisać czy coś widać

Coś widać :)
"Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się nie ma."
Chevy ASTRO "Viger" '97 HiTop