collapse

* Twoje Centrum

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* pogwarki

Odśwież Historia
  • nie pisz pierdół, bo dostaniesz po łapach ^_^
  • Rafał: poradziłem sobie, wybrałem autodna.pl - koszt 72 zł za raporty z dwóch źródeł, dużo więcej informacji niż z carfax
    Kwiecień 25, 2018, 10:57:36 pm
  • Rafał: JEDI_V - poradziłeś sobie z carfaxem?, taż chciałbym sprawdzić jeden nr vin, ktoś poleca jakąś stronę w necie gdzie można tanio dostać się do historii auta?
    Kwiecień 25, 2018, 09:16:59 pm
  • RADAR: OK dzieki MHM! To tez sie przyda.
    Kwiecień 20, 2018, 09:48:01 pm
  • MHM: RADAR: chyba mi się wydawało, że mam. Mam tylko napis STARCRAFT
    Kwiecień 19, 2018, 09:03:49 pm
  • MHM: RADAR: muszę poszukać, bo wydaje mi się, że rok temu skądeś zassałem. Tylko teraz nie pamiętam gdzie to mam.
    Kwiecień 19, 2018, 08:19:57 pm
  • RADAR: Ma któryś gwiazdę Starcraft w wektorach? Potrzebuję ją odtworzyć na drzwiach.
    Kwiecień 19, 2018, 01:24:15 am
  • JEDI_V: Panowie, ma ktos mozliwosc sprawdzenia auta w carfaxie?
    Kwiecień 11, 2018, 09:30:19 pm
  • RADAR: Znalazlem idento wymiar od jakiś traktorow :D
    Kwiecień 06, 2018, 11:14:47 pm
  • stachu: 100 lat
    Kwiecień 06, 2018, 11:03:07 pm
  • cyvik: Dużo zdrowia bigRam
    Kwiecień 06, 2018, 12:01:56 pm
  • Marnico: Najlepszego dla Ciebie!
    Kwiecień 06, 2018, 09:37:25 am
  • pituszek: 100lat bigRam 1ok
    Kwiecień 06, 2018, 09:24:29 am
  • JEDI_V: 100 Marcin i niech się vanowy biznes kręci impra
    Kwiecień 06, 2018, 08:26:03 am
  • pituszek: Na szybko to jak nie wyrwałeś jeszcze broka ,to wbij drewnianą drzazgę .Ja z takową kiedyś jeździłem parę miesięcy drewienko spuchło i nie ciekło
    Kwiecień 05, 2018, 11:11:46 pm
  • RADAR: OK dzięki, myślałem ze ktos moze ma sztuke na szybko.
    Kwiecień 05, 2018, 10:08:17 pm
  • pituszek: Podzwoń po amcarowych  sklepach powinni mieć ,tylko nię podają wymiarów.
    Kwiecień 05, 2018, 08:44:07 am
  • Rafał: RADAR - szukaj pod hasłem brok
    Kwiecień 05, 2018, 08:30:58 am
  • RADAR: Macie moze korek zaslepke do bloku silnika astro 4.3 (ok.41mm) ?
    Kwiecień 05, 2018, 12:11:01 am
  • ARCHIE: 100 lat ;)
    Kwiecień 03, 2018, 12:55:29 am
  • JEDI_V: Panowie ma ktos wykupiony Carfax?
    Kwiecień 02, 2018, 09:50:18 pm

* Będzie się działo

Przepraszamy! W tym momencie w kalendarzu nie ma dostępnych żadnych wydarzeń.

* Najnowsze wiadomości

Sprzedam G-20 wysłana przez edekk
[Dzisiaj o 10:13:02 am]


Odp: 2018 Zloty wysłana przez edekk
[Dzisiaj o 10:05:01 am]


Odp: Lipce Reymontowskie - wrzesień wysłana przez edekk
[Dzisiaj o 09:40:12 am]


Odp: 2018 Zloty wysłana przez JEDI_V
[Wczoraj o 08:36:55 pm]


Odp: Lipce Reymontowskie - wrzesień wysłana przez JEDI_V
[Wczoraj o 08:35:15 pm]

* Zalogowani

  • Kropka Gości: 16
  • Kropka Ukrytych: 1
  • Kropka Użytkowników: 6
  • Kropka Użytkownicy online:

Połączone Zdarzenia

  • Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017: Wrzesień 22, 2017 - Wrzesień 24, 2017

Autor Wątek: Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017  (Przeczytany 7350 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RADAR*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2155
    • Astro 89' Astro 95' ....
  • Garażuje w: Dolny Śląsk / Dzierżoniów
Odp: Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017
« Odpowiedź #120 dnia: Październik 06, 2017, 08:55:26 pm »
Wow! Superr! Dobre chłopaki.. i dziewczyny !
P RN(OD)D21

Offline pituszek*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 3416
    • GMC Safari 1997 4.3 Vortec
  • Garażuje w: Warszawa
  • mobil: 606937784
Odp: Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017
« Odpowiedź #121 dnia: Październik 06, 2017, 10:47:31 pm »
No nareszcie ,super Cienkig20

Offline p0li*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 3075
    • G-20 '93
    • konwersje
  • Garażuje w: Flensburg/Warszawa
  • mobil: 4915145274444
Odp: Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017
« Odpowiedź #122 dnia: Październik 10, 2017, 06:09:32 pm »
fajna impra - skłamałbym jakbym powiedział ze nie chciałbym na niej być  placz

a maska prima sort  1ok
...dawniej samochody były budowane z blachy i stali, drewno było dodatkiem, a plastiku używano do wysadzania mostów...
mody Cichego BOB-a

Offline cienkig20*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2904
    • Chevrolet Van G 20 5,7 '88
  • Garażuje w: Jaworzno
  • mobil: 509243433
Odp: Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017
« Odpowiedź #123 dnia: Październik 10, 2017, 09:37:56 pm »
Maska jest wypaśna...polubiłem ją odrazu  :))

Offline Mruko*

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 149
    • GMC VANDURA STARCRAFT GT 1989 5,7
  • Garażuje w: Kościerzyna
  • mobil: 888020007
Odp: Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017
« Odpowiedź #124 dnia: Październik 10, 2017, 10:06:13 pm »
Maska jest wypaśna...polubiłem ją odrazu  :))
A jak profesjonalnie zamontowana...

Offline pituszek*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 3416
    • GMC Safari 1997 4.3 Vortec
  • Garażuje w: Warszawa
  • mobil: 606937784
Odp: Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017
« Odpowiedź #125 dnia: Październik 11, 2017, 10:38:47 am »
A jak profesjonalnie zamontowana...

I jak szybko,Edekk nawet  się nie zorientował,tylko Maxx wydał wszystko corobic

Offline JEDI_V*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1771
  • Garażuje w: Nakło Śląskie
  • mobil: 698375339
Odp: Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017
« Odpowiedź #126 dnia: Październik 11, 2017, 12:10:58 pm »
I jak szybko,Edekk nawet  się nie zorientował,tylko Maxx wydał wszystko corobic
No akcja były iście ekspresowa  hahaha
Ford Taurus SHO '95-3.2+LPG by Luky,Chrysler 300M '99-3.5 V6+LPG by Luky

Offline cienkig20*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2904
    • Chevrolet Van G 20 5,7 '88
  • Garażuje w: Jaworzno
  • mobil: 509243433
Odp: Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017
« Odpowiedź #127 dnia: Październik 11, 2017, 09:47:33 pm »
Daliście Jedi  rade z Mrukiem...piękna akcja !!! Trzy minuty i maska siedzi na miejscu bez pasowania... :))

Offline JEDI_V*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1771
  • Garażuje w: Nakło Śląskie
  • mobil: 698375339
Odp: Lipce Reymontowskie - 22-24 września 2017
« Odpowiedź #128 dnia: Październik 12, 2017, 11:01:16 am »
Wymiana jak w F1  hahaha
Ford Taurus SHO '95-3.2+LPG by Luky,Chrysler 300M '99-3.5 V6+LPG by Luky