collapse

* Twoje Centrum

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* pogwarki

Odśwież Historia
  • nie pisz pierdół, bo dostaniesz po łapach ^_^
  • stachu: Niecne miało być
    Czerwiec 16, 2018, 06:22:20 pm
  • stachu: Wiem że ma niecierpliwością plany.....haha
    Czerwiec 16, 2018, 06:21:52 pm
  • pituszek: Rozmawiałem z Jędrkiem z miesiąc temu,żyje i ma się dobrze
    Czerwiec 15, 2018, 10:53:56 am
  • RADAR: A wie ktoś co u Jedrka starego żeglarza ?
    Czerwiec 14, 2018, 11:11:49 pm
  • zybel: jakoś
    Czerwiec 12, 2018, 08:22:13 am
  • RADAR: Żyjeta?
    Czerwiec 11, 2018, 11:44:42 pm
  • JEDI_V: Ja 3 dni, nie ma taryfy ulgowej.
    Czerwiec 07, 2018, 07:41:49 am
  • RADAR: Dokładnie, tez o tym pomyślałem Jedi. Ja bede w piatek/w sobote wieczorem wracam.
    Czerwiec 07, 2018, 12:57:22 am
  • JEDI_V: Panowie za kilka dni najbardziej z klimatycznych zlotow, Olesno, a tu cisza jak makiem zasiał, zero tematu, potwierdzenia obecnosci
    Czerwiec 06, 2018, 10:12:41 pm
  • JB: RockAuto mi coś nie działa (płatności nie przechodzą) jak żyć! Ktoś tak miał?
    Czerwiec 05, 2018, 11:39:57 pm
  • RADAR: Dobrze dzialajaca sekwencja do 95' to nie lada wyzwanie.
    Czerwiec 04, 2018, 10:43:19 pm
  • JB: Robienie z sekwencji w Astro jakiejś wielkiej filozofii to bzdura. A kulutra montażu i jakość części to zawsze temat który ciągnął LPG w dół.
    Czerwiec 04, 2018, 11:23:26 am
  • pituszek: Radar,ale tak jest w większości warsztatów ,nie tylko lpg.O ile właściciel jest kumaty to pracownicy wszystko olewają.Dopiero jak klient wku..się na maxa to właściciel nie ma wyjścia i musi sam rękawy zakasać,ale wiadomo nie ogarnie tego sam,a w rekomendowanym warsztacie kolejki 2 miechy i też nie zawsze jest ok
    Czerwiec 04, 2018, 09:07:15 am
  • RADAR: I od kolegów. Ale lubie go bardzo!
    Czerwiec 03, 2018, 11:56:26 pm
  • RADAR: Jedi, musze sie wtrącić. Rekomendujesz zagorzale Lukiego i o ile on może jest dobry to jego ludzie...wiele do życzenia.Wiem z autopsii
    Czerwiec 03, 2018, 11:55:29 pm
  • JEDI_V: I tym się różni Luky od reszty parchów.
    Czerwiec 02, 2018, 01:22:20 pm
  • JB: Inna sprawa, że ważniejsza od instalacji jest kultura montażu. Mnie ktoś zamontował tak przewody, że zrobiły dziurę w klimie po kilku latach. Teraz do wymiany prawie cały układ za kilka grubych stów.
    Czerwiec 01, 2018, 03:44:36 pm
  • JEDI_V: Ja mam zawsze instalke od Lukiego, nie wnikam co, zawsze dziala i nie ma problemow.
    Maj 30, 2018, 10:26:07 am
  • JB: Firma nazwya się AG Centrum i ma swoją instalację ZENIT. Ogólnie wszyscy jadą na elektronice od włochów. AC to jedna z niewielu firm która robi w Polsce swoje własne sterowniki. Ogólnie poziom instalacji gazowych moim zdaniem poszedł do góry i teraz wszystko daje radę. Alex, Landi, AC, AG, KME. Oczywiście każdy ma swoje ulubione i każdy warsztat powie Ci co innego. Ja mam STAG z reduktorem KME i Hana lubiana kombinacja.
    Maj 29, 2018, 08:09:52 pm
  • edekk: tylko w Astro jest chyba pełna sekwencja a w fulach "półsekwencja"
    Maj 29, 2018, 11:14:52 am

* Będzie się działo

Przepraszamy! W tym momencie w kalendarzu nie ma dostępnych żadnych wydarzeń.

* Najnowsze wiadomości

Odp: Straszna wiadomość dla mnie wysłana przez maxx
[Dzisiaj o 12:30:16 am]


Odp: Straszna wiadomość dla mnie wysłana przez Artigo
[Wczoraj o 10:03:00 pm]


Odp: Pogrzeb żony Archiego - info wysłana przez JEDI_V
[Wczoraj o 09:36:49 pm]


Odp: Pogrzeb żony Archiego - info wysłana przez zybel
[Wczoraj o 09:35:16 pm]


Odp: Pogrzeb żony Archiego - info wysłana przez edekk
[Wczoraj o 08:56:54 pm]

* Zalogowani

  • Kropka Gości: 21
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Autor Wątek: BigRam i jego gaźnik do LPG / Spalanie na gazie  (Przeczytany 9835 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cienkig20*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2967
    • Chevrolet Van G 20 5,7 '88
  • Garażuje w: Jaworzno
  • mobil: 509243433
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 04, 2015, 05:19:30 pm »
No niestety trzeba ingerować..przy tamtym mikserze też musiałem golić niestety...

Offline JEDI_V*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1829
  • Garażuje w: Nakło Śląskie
  • mobil: 698375339
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 25, 2015, 10:27:22 am »
http://www.rybacki.pl/index.php?route=product/product&path=1492&product_id=328  mala roznica w cenie,na jebaju w ojro a u nas w zl.
Ford Taurus SHO '95-3.2+LPG by Luky,Chrysler 300M '99-3.5 V6+LPG by Luky

Offline p0li*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 3081
    • G-20 '93
    • konwersje
  • Garażuje w: Flensburg/Warszawa
  • mobil: 4915145274444
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 25, 2015, 12:02:12 pm »
http://www.rybacki.pl/index.php?route=product/product&path=1492&product_id=328  mala roznica w cenie,na jebaju w ojro a u nas w zl.

musisz dużo jeszcze poczytać na forum tym młody padawanie :)

o tym mixerze wiemy, nawet leżą u mnie na półce od roku dwie sztuki - niestety w stanie as is nie nadaje sie do naszych vanów - trzeba ciąć - tylko sęk w tym że oprócz tego mixera trzeba rżnąć obudowę przepustnic
 
gdzieś wrzucałem nawet zdjęćia z przymiarki z zaznaczonymi elementami do wycięcia

o - nawet znalazłem: http://vanklub.pl/index.php/topic,41.15.html
...dawniej samochody były budowane z blachy i stali, drewno było dodatkiem, a plastiku używano do wysadzania mostów...
mody Cichego BOB-a

Offline Rafał*

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1601
    • chevy g20, dodge ram b2500
  • Garażuje w: Solec Kujawski
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 25, 2015, 12:25:42 pm »
a ja ostatnio często myślę, żeby dołączyć do grona ludzi, którzy mają LPG i wszystkie problemy z nim związane.
co radzicie do mojego 5.7 na gaźniku??
dodam, że nie chciałbym wydawać wiele kasy, ale z tego ci się orientowałem to impco jest najlepszym rozwiązaniem '
proszę o Wasze rady

Offline JEDI_V*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1829
  • Garażuje w: Nakło Śląskie
  • mobil: 698375339
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 25, 2015, 12:39:20 pm »
p0li czytam czytam,mam po blisku Lukiego wiec mysle,ze mi gaz ogarnie  :) ,ile taki zuczek moze spalic wahy(nie lpg) przy lekkiej nodze?
Ford Taurus SHO '95-3.2+LPG by Luky,Chrysler 300M '99-3.5 V6+LPG by Luky

Offline zGred*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 580
  • Ride or die!
    • G10
  • Garażuje w: Bolesławiec
  • mobil: 609013292
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 25, 2015, 02:23:16 pm »
Mój g10 z silnikiem 5.0 na benzynie pali w trasie ok 10 l przy 90km/h na podtlenku LPG 17.5 prY prędkości 110 km/h  mizerne mam od big rama gazior trochę miał tam rzeźby ale jest ok.
Ride or die!

Offline Rafał*

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1601
    • chevy g20, dodge ram b2500
  • Garażuje w: Solec Kujawski
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 25, 2015, 02:39:55 pm »
Mój g10 z silnikiem 5.0 na benzynie pali w trasie ok 10 l przy 90km/h na podtlenku LPG 17.5 prY prędkości 110 km/h  mizerne mam od big rama gazior trochę miał tam rzeźby ale jest ok.
to jaka to oszczędność i sens zakładania lpg skoro aż taka duża różnica w spalaniu, a 10 l o których piszesz to chyba jak najbardziej akceptowalna wartość

Offline p0li*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 3081
    • G-20 '93
    • konwersje
  • Garażuje w: Flensburg/Warszawa
  • mobil: 4915145274444
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 25, 2015, 04:03:42 pm »
to jaka to oszczędność i sens zakładania lpg skoro aż taka duża różnica w spalaniu, a 10 l o których piszesz to chyba jak najbardziej akceptowalna wartość

te 10l to przy 3 warunkach:
 - g10 - lżejszy od g20
 - 5.0 - jednak ciut mniej niż 5.7
 - 90 km/h - nie do utrzymania na dłuższej trasie - i ze wzgledu na tiry i ze względu na psychike kierowcy

osobiście vanem robię dziennie po 1200 km (czasem i więcej) i jadąc 90kmh po 10h miałbym nerwy w strzepach

taka spokojna przelotowa prędkość to 110-120kmh przy wyprzedzaniu czasem i 140
przy tej predkości nie jesteś zawalidrogą a i silnik pracuje na optymalnych obrotach (1700-1900)

przy takich przelotach moje g20 z 5.7, wywaloną wiskozą i mixerem z gówna i patyków spokojnie wyrabia się poniżej 18l/100 a minimalne odnotowane spalanie wyniosło 15,5l/100

uprzedzając malkontentów - mam afr na desce i mieszanka jest optymalna ze wskazaniem na bogatą (jakbym ją zubożył to pewnie jeszcze literek dałoby się urwac - no ale nie o to chodzi w tej zabawie)

gaz pomijając sprawę ekonomiczną pozwala na większą niezależnośc od stacji tankowania za granicą - jak sobie w polsce zatankujesz do pełna pb i lpg to spokojnie 1200km osiągniesz
jak masz duży zbiornik lpg (lub kilka) - jeszcze więcej

@rafał - w twoim przypadku jeśli nie imco to skierowałbym wzrok na BLOS-a - jeden z obecnych tu kolegów (chyba banol) montował to u siebie i chyba nawet z sukcesami
...dawniej samochody były budowane z blachy i stali, drewno było dodatkiem, a plastiku używano do wysadzania mostów...
mody Cichego BOB-a

Offline ARCHIE*

  • Klubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 406
    • GMC VANDURA
  • Garażuje w: SŁUPSK
  • mobil: 604113615
Odp: BigRam i jego gaźnik do LPG / Spalanie na gazie
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 12, 2016, 08:06:13 pm »
Panowie to i ja zadam pytanie w tym wątku.
Jakie wartości macie spalanie na benzynie w G20 z silnikiem 5,7.
Pytam tak z czystej ciekawości na co się przyszykować podczas użytkowania swego vana.
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2016, 08:14:24 pm wysłana przez Falkon »

Offline bigRam*

  • Klubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 321
    • Chevy G10,Chevy G30 Krowa, Dodge Ram B350, Chevy S10 pikuś
  • mobil: 507300201
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 17, 2016, 08:33:19 am »
te 10l to przy 3 warunkach:
 - g10 - lżejszy od g20
 - 5.0 - jednak ciut mniej niż 5.7
 - 90 km/h - nie do utrzymania na dłuższej trasie - i ze wzgledu na tiry i ze względu na psychike kierowcy

osobiście vanem robię dziennie po 1200 km (czasem i więcej) i jadąc 90kmh po 10h miałbym nerwy w strzepach

taka spokojna przelotowa prędkość to 110-120kmh przy wyprzedzaniu czasem i 140
przy tej predkości nie jesteś zawalidrogą a i silnik pracuje na optymalnych obrotach (1700-1900)

przy takich przelotach moje g20 z 5.7, wywaloną wiskozą i mixerem z gówna i patyków spokojnie wyrabia się poniżej 18l/100 a minimalne odnotowane spalanie wyniosło 15,5l/100

uprzedzając malkontentów - mam afr na desce i mieszanka jest optymalna ze wskazaniem na bogatą (jakbym ją zubożył to pewnie jeszcze literek dałoby się urwac - no ale nie o to chodzi w tej zabawie)

gaz pomijając sprawę ekonomiczną pozwala na większą niezależnośc od stacji tankowania za granicą - jak sobie w polsce zatankujesz do pełna pb i lpg to spokojnie 1200km osiągniesz
jak masz duży zbiornik lpg (lub kilka) - jeszcze więcej

@rafał - w twoim przypadku jeśli nie imco to skierowałbym wzrok na BLOS-a - jeden z obecnych tu kolegów (chyba banol) montował to u siebie i chyba nawet z sukcesami

Chciałbym tu coś wyjaśnić bo widzę, że cały czas błądzicie ze spalaniem w swoich samochodach.

Po pierwsze,
Moja reklama miksera, który produkujemy, jest poparta testami na dystansie ponad 16000 km po całej europie.
Pierwszy samochód testowy to Chevrolet G20 z 5,7 V8 TBI z 1989r. z automatem 4-biegowym na seryjnych oponach
Drugi samochód testowy to Dodge Ram B250 1991r 5.2 V8 TBI z automatem 4-biegowym także na seryjnych oponach

Przygotowania do testu to pełne przygotowanie serwisowe- czyt. wymienione wszystko co budziło zastrzeżenia
Na dzień dzisiejszy czyli po 3-4 latach, wersja miksera zmieniła się kilka razy aby ostatecznie pozostać w wersji obecnej.
Kiedyś robiłem je w seriach po kilka sztuk aby móc na bieżąco modyfikować . Obecne serie to kilkadziesiąt sztuk i sprzedaję kilka w tygodniu. Biorą do wszystkich chevy co ma TBI.

Skąd stwierdzenie, że pali 16L w trasie?
Muszą być spełnione warunki testów- bez różnicy czy masz 4.3  5.0 czy 5.7 ale musi być skrzynia 4-biegowa a opony nie mogą mieć zbyt dużej różnicy od oryginału.
Oryginał opon 215-235 lecz jeśli macie założone 275 lub 295 to opory toczenia są większe więc spalanie tez inne
Nie wspomnę o sprawnych hamulcach, nasmarowane łożyska, sprawny zapłon oraz kilka innych  wpływających

Często sprzedaję swoje miksery wraz z montażem i bardzo często udaje mi się namówić na nowy reduktor gazowy.
Pamiętajcie, że to od jego stanu zależy ile LPG poda w danej jednostce czasu.
Im starszy i twardsze membrany tym gorzej i więcej paliwa spali- tu LPG.

W Vanalley sugeruje montowanie LOVATO Super- sprawdzone w testach

Co zyskujecie zakładając mój mikser?
-mniejsze spalanie LPG, nawet na dużych oponach
- brak strzałów
 i gaśnięcia silnika w najmniej przewidywanych momentach
- mniejsze różnice mocy pomiędzy LPG a Pb
- większe  prędkości przelotowe bez utraty mocy

W chwili obecnej jestem w trakcie przygotowywania miksera do starszych modeli chevroleta, na gaźniku więc po wakacjach obserwujcie nasz fanpage Vanalley :)   1taniec
 

Offline bigRam*

  • Klubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 321
    • Chevy G10,Chevy G30 Krowa, Dodge Ram B350, Chevy S10 pikuś
  • mobil: 507300201
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 17, 2016, 08:44:33 am »
Mój g10 z silnikiem 5.0 na benzynie pali w trasie ok 10 l przy 90km/h na podtlenku LPG 17.5 prY prędkości 110 km/h  mizerne mam od big rama gazior trochę miał tam rzeźby ale jest ok.

zGred,
co do Twojego vana i spalanie.
Nie brał bym tak bardzo na poważnie tych wyników z kilku prostych powodów.
Po pierwsze, jak dobrze pamiętam, masz 3-biegowy automat
po drugie,  założone masz opony 295/50r15, które są niższe od oryginałów- dzięki temu Twój licznik szybciej może pokazywać prędkość, której faktycznie nie masz.
Znaczy, że pokonujesz kilometry tylko na liczniku a faktycznie trochę mniej, stąd zaniżone spalanie.
Zastrzegam jednak,
że" obecne moje stwierdzenie jest na podstawie znajomości Twojego vana sprzed kilku lat. Nie wiem co w międzyczasie zostało zmienione na nie orginalne i mogło wpłynąć na obecny stan"

Pozdrawiam  1hejka
   

Offline Rafał*

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1601
    • chevy g20, dodge ram b2500
  • Garażuje w: Solec Kujawski
Odp: BigRami jego gaźnik do LPG
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 17, 2016, 11:08:29 am »
..........
W chwili obecnej jestem w trakcie przygotowywania miksera do starszych modeli chevroleta, na gaźniku więc po wakacjach obserwujcie nasz fanpage Vanalley :)   1taniec
na to czekałem, właśnie zastanawiam się nad zakupem Impco 425 lub 300.

Offline stachu*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1012
    • Chevrolet g20 chrysler ''babcia'' LIPKI WIELKIE
  • Garażuje w: Lipki Wielkie/Gorzów Wlkp
  • mobil: 663347780
Odp: BigRam i jego gaźnik do LPG / Spalanie na gazie
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 17, 2016, 11:18:43 am »
Ja mam 300a 50-70 u siebie

Offline Rafał*

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1601
    • chevy g20, dodge ram b2500
  • Garażuje w: Solec Kujawski
Odp: BigRam i jego gaźnik do LPG / Spalanie na gazie
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 17, 2016, 11:28:55 am »
i jak działa Ci ta 300? warto dołożyć do 425 ? - mi nie zależy na szybkości itd, ma być bezawaryjnie, z zapasem mocy dostępnym w każdej chwili

Offline stachu*

  • Klubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1012
    • Chevrolet g20 chrysler ''babcia'' LIPKI WIELKIE
  • Garażuje w: Lipki Wielkie/Gorzów Wlkp
  • mobil: 663347780
Odp: BigRam i jego gaźnik do LPG / Spalanie na gazie
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 17, 2016, 04:07:20 pm »
W salonie w zupełności wystarczy  1ok model 50&70 ma wystarczający zapas  bradoz